AdWords Professional- kas hunt lambanahas?

AdWords on Google reklaamtoode, mille abil saab parendada oma kodulehe külastatavaust või korraldada kampaania.  AdWords maksustab oma reklaame põhimõttel „pay per click“ ehk siis maksa vastavalt sellele mis sa saad. Et reklaamid paremini toimiksid, on kampaania optimeerimiseks AdWordsil erinevaid tööriistu. Viimastes kirjutan tulevikus eraldi nupukese!

spondeeritud viited

Minu poole on sel aastal päris mitmed ettevõtted pöördunud murega, et neile on pakutud Google reklaami müüa ja nad ei oska võtta seisukohta, et kellega nad peaks koostööd tegema. Eriti hämmastav on kõige selle juures asjaolu, et müügiargumentidena kasutatakse lausvalet. Läks ka endal aega arusaamaks, mis on selle eesmärk olnud. Üks suhteliselt hiljuti turule tulnud ettevõtete kataloog Ariinfo24 kasutab müügiargumendina  lauset  „kui teid pole meie portaalis, siis kaote te ka Googlest täitsa ära“ ja te ei tule ka teiste portaalide kaudu välja. Sellist valet kasutab siis AdWords Professional ametlik konsultant!
Asusin uurima, et miks sellised kuulujutud tekivad! Lähemalt uurides saame teada, et on olemas sellised staatused nagu AdWords Reseller ja AdWords Professional. Mis on nende vahe?
Google AdWords Professional programm oli mõeldud üksikisikutele või ettevõtetele, kes soovivad juhtida mitut AdWordsi kliendikontot. Seda kontot kasutavad ka e-turundusettevõtted, et aidata klientidel Google keskkonnas reklaame toimetada! Selleks, et olla sertifitseeritud partner, peate vastama teatud nõuetele. Professional staatuse saamiseks peate sooritama eksami ja kulutama teatud eelarve 90 päeva jooksul. Kui olete täitnud need tingimused, siis saate vastava sertifikaadi!
Google AdWords Reseller on lepingu alusel müüja, kes peab nagu igas korralikus müügiorganisatsioonis täitma teatavad müügieesmärgid ja igakuiselt oma tegemistest Google-le aruandma. On oluline arusaada, et edasimüüja esmane ülesanne on müüa AdWordsi!
Mujal maailmas hoiatatakse ettevõttjaid hoiduma edasimüüjate eest, sest nende eesmärk on teenida vahendustasu ja soovitatakse AdWords Professional konsultantide poole pöörduda. Meil ei ole vahet kas sa oled konsultant või müüja- mõlemad on seadnud enda esmaseks eesmärgiks vahendeid valimata võimalikult palju müüa.
AdWords Professional konsultant peab aitama teil oma reklaamieelarvet võimalikult hästi ja tulemuslikult juhtida. Üks ebaprofessionaalne litsentsi omanik võib rikkuda kogu asja ilu! Muidugi on AdWords Professional litsentsiomanikke teisigi keda ehk saaks usaldada.
  • kui keegi proovib Teile müüa midagi mida ta ei ole- ärge ostke
  • tehke oma kodulehed korda ja Te tulete otsingumootoritest välja
  • reklaamige ennast ja oma toodet AdWordsi abil ise!
  • Google on hea valik, kuid ei ole Teie ainus valik

Mida täna erinevad ettevõtted Eesti turul teevad:

infopluss.ee omab Google edasimüüja litsentsi ja plaanib seda teha nagu üks korralik müügiorganisatsioon ikka- seavad eesmärgiks, et google.ee oleks reklaamiga üleuputatud

ariinfo24.ee  pakub yellowpagese teenust ja nende neli töötajat peaks konsulteerima kliente Adwordsi kasutamise osas- tegelikult müüb googlet konsultatsiooni ettekäändel!

infoweb.ee  pakub yellowpagese teenust ja reklaamib ennast googles- selleks suunab märksõnad võimalikult täpsele alamlehele.

googel.ee on infoplussist lahkunud seltskond, kes üritab sarnase kaubamärgiga usaldust võita. Koduleht on hiljuti suletud ja nii see ka peaks jääma! Selle ettevõtmise taustast loe siit: Business eesti moodi- teeme oma Google!!!

emateab.ee seltskond on asunud oma yellowpagest müüma google reklaamina. Nagu kuulda on olnud siis müük on jõhker ja ega ka AdWords armu ei saa!

Comments are currently closed.